Bookstaniversary 1

Happy 1st bookstaniversary to me!!!!


Βιβλιοδρακουλίνια!!! Σήμερα κλείνω 1 χρόνο από τότε που δημοσίευσα την πρώτη μου βιβλιοφωτογραφία!

Πρώτο βιβλίο «Η ανατομία ενός σκανδάλου» της Sarah Vaughan και τελευταίο «Το βασίλειο της αθωότητας» της Rebecca Coleman. Ξεκίνησα και τελείωσα με γυναίκα συγγραφέα. #womenspower
Στο κανονικό μου προφίλ στο Instagram, είχα αρχίσει να βλέπω πολλούς λογαριασμούς με βιβλία. Και σκέφτηκα πως είναι κάτι που θα μου ταιριάζει. Λατρεύω τα βιβλία, όπως κι εσείς! Στην αρχή, είχα τόσο άγχος και ένιωθα χαμένη. Διάβασα αρκετά άρθρα με συμβουλές κ.λπ. και αυτό που συγκράτησα είναι πως πρόκειται για ένα ακόμη χόμπυ. Ο καθένας μπορεί να το κάνει, αλλά στόχος είναι να το διασκεδάσει. Όχι ότι θα με χαλούσε να έχω χιλιάδες ακόλουθους... Αλλά και τα περίπου 500 φιλαράκια μου είναι υπεραρκετά! (δεν προλαβαίνω τα μηνύματα στην ομαδική)

Κι έτσι, κατέληξε να είναι μία δημιουργική ασχολία. Συνδύασα βιβλία και φωτογραφία. Γνώρισα τόσα πολλά άτομα με τα ίδια ενδιαφέροντα, αλλά τόσο διαφορετικά από εμένα. Είδα προτάσεις βιβλίων, απόψεις περί κορωνοϊού και αυτά είναι μόνο λίγα από τη λίστα.

Σας ευχαριστώ όλους που με βοηθήσατε να μεγαλώσω το λογαριασμό μου, που  μου κρατάτε παρέα και που με κάνετε να γελάω! 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιβλιοφωτογραφία του μήνα (Απρίλιος 2020)

Δράκοι

Νιώθεις συνεχώς κουρασμένος; Αυτοί είναι οι λόγοι!

Ted Talk 1: Σεξουαλική Ευχαρίστηση

To be or not to be?