Η Βιβλιοφωτογραφία του μήνα (Μάρτιος 2020)

#Bookphoto 📙

Γεια σας, βιβλιοφιλαράκια μου! 
Καλό μήνα και καλή Άνοιξη! Η αγαπημένη μου εποχή. Ο καιρός φτιάχνει, όλα ανθίζουν... και είναι κάπως βασανιστικό, αφού πρέπει να μένουμε μέσα. Ευτυχώς εμείς έχουμε τα βιβλία, που ανοίγουν portals για να ταξιδεύουμε! 😍
Αυτόν τον μήνα, μου έκανε εντύπωση μια φωτογραφία λίγο πιο σκοτεινή... Φυσικά υπήρχαν άλλες 2 που με τράβηξαν, αλλά η αισθητική της συγκεκριμένης με μαγνήτισε.


Μου αρέσει το ντύσιμο, η στάση του σώματος, η σκιά στον τοίχο, το ότι μας δείχνει τον εαυτό της, αλλά χωρίς να μας αποκαλύπτει ακριβώς ποια είναι και ο τρόπος που κρατάει τα βιβλία, έχοντας στη μέση την Καρδερίνα και χωρίς να φαίνονται οι ράχες των δύο άλλων βιβλίων. Για εμένα υπάρχει ένα μυστήριο που μου αρέσει. 😊

Και συνεχίζουμε πάλι με νικήτρια γυναίκα! Αγόρια, θέλω συμμετοχές!!!
Η bookstagrammer που το κερδίζει είναι η mary_loos_bookcase! Προσωπικά δεν την ήξερα πιο πριν, οπότε να μερικά πραγματάκια για εκείνη:
👯Τη λένε Μαριλίζα (φανταστικό όνομα) και είναι 29 χρονών.
💼Εργάζεται ως φιλόλογος σε φροντιστήριο.
📺Εκτός από το διάβασμα, παρακολουθεί ταινίες και σειρές (περιμένω προτάσεις για ταινίες).
📔Αγαπημένοι συγγραφείς ο Jose Saramagu και η Donna Tartt.

Και η ερώτηση του μήνα
Μαριλίζα, ποιος χαρακτήρας βιβλίου πιστεύεις πως θα ήταν η μαμά σου και γιατί;
👯Θα ήθελα να ήταν η Molly Weasley (η μαμά του Ρον ντε, από τον Χάρι Πότερ). Πρώτον, επειδή θα ήμουν μάγισσα (!!!) και δεύτερον, επειδή μαγειρεύει υπέροχα!
Η μαμά Μόλλυ έχει κερδίσει τις καρδιές ... και τα στομάχια μας!


Καλές αναγνώσεις και καλές λήψεις!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιβλιοφωτογραφία του μήνα (Απρίλιος 2020)

Δράκοι

Νιώθεις συνεχώς κουρασμένος; Αυτοί είναι οι λόγοι!

Ted Talk 1: Σεξουαλική Ευχαρίστηση

To be or not to be?