Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου : Τι σημαίνει το βιβλίο για εμένα;

23 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου

link


Δε θα πω λεπτομέρειες, πέρα από το ότι θεσπίστηκε από την UNESCO, μιας και την ημέρα αυτή πολλοί σπουδαίοι συγγραφείς ήρθαν ή έφυγαν από τη ζωή.

Στα ουσιώδη τώρα...
Αλήθεια, τι σημαίνει για εσάς βιβλίο; Τι σας έκανε να πιάσετε το πρώτο βιβλίο στα χέρια σας; Θυμάστε εκείνη την ημέρα;

Εγώ τη θυμάμαι...

....Πρώτη Δημοτικού. Η καλύτερή μου φίλη, και η μόνη που ήθελα να έχω γιατί μιλάμε για πολλή αγάπη, ήταν ένα ξανθό λεπτό κοριτσάκι που περνούσα κατά ένα κεφάλι. Η Αγγελική. Ήμασταν αχώριστες στα διαλείμματα! Μου έκανε δώρο το πρώτο βιβλίο που έκατσα να διαβάσω μόνη μου: Το σκυλάκι των Χριστουγέννων.



Το βιβλίο αυτό με έκανε να κλάψω. Και την πρώτη φορά και την τελευταία. Το έχω στη βιβλιοθήκη μου. Έχει ακόμα πάνω του γραμματάκια και μουτζούρες της Αγγελικής. Κάποιοι ξέρετε πως αυτό το θεωρώ ιεροσυλία, αλλά στην προκειμένη περίπτωση όχι. Είναι μέρος της ιστορίας του βιβλίου.
Πρόκειται για ένα νεαρό αγόρι που μια μέρα υιοθετεί ένα σκυλάκι. Η σκυλίτσα αυτή είναι ζωηρή και συνέχεια μπλέκει σε μπελάδες! Μια μέρα, όμως, εξαφανίζεται... για τα καλά. Θα τη βρει; Θα είναι ξανά μαζί; Ή αποφασίζουν μια «μέση» λύση;

Το προτείνω ανεπιφύλακτα για όλες τις ηλικίες! Δεν νομίζω να κυκλοφορεί ακόμα... Αλλά αν κάποια στιγμή πέσει στα χέρια σας, να ξέρετε κρατάτε θησαυρό! Έχει και τέλεια εικονογράφηση στις σελίδες του.

link


Άλλα βιβλία της παιδικής μου ηλικίας ήταν το Ασχημόπαπο, παραμύθια του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, πολλά από τις εκδόσεις Πατάκη (συλλογές χελιδόνια, σπουργίτια και πάει λέγοντας). 

Ακόμα κι όταν νιώθω πως όλα είναι λάθος, είμαι σίγουρη για ένα σωστό: την αγάπη μου για τα βιβλία! Με έμαθαν να αγαπάω, να συμπονάω, να καλλιεργώ την ενσυναίσθησή μου, να είμαι πιο τολμηρή και δυνατή, μου έδωσαν ελπίδα! Μέσω αυτών γνωρίζω τον εαυτό μου και το ποια θέλω να γίνω μεγαλώνοντας. Λειτουργούν σαν Προστάτης απέναντι στους Παράφρονες (βλ. Χάρι Πότερ). Είναι η μαγική μου πύλη. Είναι εγώ. Είναι ο κόσμος όλος!



Θα χαρώ πολύ να διαβάσω σχόλιά σας για τα δικά σας πρώτα - ή και τελευταία - βιβλία, για τον τρόπο που σας κάνουν να αισθάνεστε και γενικά, για οτιδήποτε σχετικό! 

Καλές αναγνώσεις και καλές περιηγήσεις στον κόσμο της Φαντασίας!

link

Σχόλια

  1. Εμένα το πρώτο μου βιβλίο ήταν "η τέχνη της μαγείας" του Περσέα Αρκομάνη. Ένα βιβλίο εισαγωγικό στην τέχνη της μαγείας απευθυνόμενο σε ερασιτέχνες μάγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πρώτο μου βιβλίο ήταν "Η ουρά της Έμιλη Γ." της Kessler Liz. Ένα βιβλίο όπου περιγράφεται η ζωή μιας νεαρής κοπέλας η οποία ανακαλύπτει ότι είναι γοργόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχει πάρει το μάτι μου πολλές φορές... Τρελαίνομαι για γοργόνες!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιβλιοφωτογραφία του μήνα (Απρίλιος 2020)

Δράκοι

Νιώθεις συνεχώς κουρασμένος; Αυτοί είναι οι λόγοι!

Ted Talk 1: Σεξουαλική Ευχαρίστηση

To be or not to be?